Heyyyy Koscheee!!!! ja bin grad in da oabeit in münchn, wohnen tua i oba in landshut (a dreiviatlte stund mim audoo entfernt)!! hab net recht viel zum tuan!!! was gibts bei dir? wo bistn du? und wos mochstn übahaupt??? is a recht komplizierte gschicht des forum ...
ma kosche! von dir her i ja übahaupt nix mehr! obwohl gestan bist bei mir mit dem Moped vorbei gfahrn und hast mi nitamal gsegn *pff*! bist du am Samstag in da Stadt??? seg ma uns dann? hdgfl, bussi Vian
wennst amal zeit hast schick ma dei e-mail addresse ....... meine is : andreas_wiegele@hotmail.com wie i merk gehts euch allen ziehmlich guat im job oda???
i muss euch was erzählen also: i fahr in da früh immer mit an kollegen von meiner firma von saint quentin nach seboncourt zu meiner arbeit! und naja..der war heute nix da!!! guat i wart von 7:30 bis 9:00 dann hab i ma im internetcafe amal de telefonummer von meiner firma besorgt, dann hab i versucht a telefonzelle zu finden, aber es gibt dorten kane münztelefone...lei wertkarten!
guat.... dann hab i mei handy ganz begeistert gezückt und de firma angerufen! mit der firma hab i dann amal alle missverständnisse geklärt (mei partner is krank und kaner hat mei tel nummer gehabt , und kaner hat gewusst wo i wohn, also auf guat deutsch: se ham auf mi vergessen) des gespräch hat ungefähr 5 min gedauert! und jetzan dürfts rechnen von frankreich nach österreich und von österreich wieder zurück nach frankreich ist jede minute gezählt woren! : und von österreic h nach frankreich kostet 1,50 ! also des war seit langen wieder mal eines meiner günstigsten telefonate*gg*!!
ja..... um halba 12 hat mi dann ane abgeholt! also .... da heutige tag is echt fürn orsch!! schönen tag noch mfg andi
also i muass es wiedermol sogn: ICH LIEBE DIESE KLASSE!!
da i jo nit wirklich viel zan tuan ghobt hob heit *hihi* hob i nochgezählt wieviel hits bzw. neue einträge ma heit am stond von 16:05 zomkriagt hom:
63 neue einträge (inkl. dem jez) und 188 hits!!!
also des is doch a grund zum feiern oda!?? *hehe* jez hob i voll de beschäftigung..i wer a statistik übas forum führn *zjuhuhuhui*
@zazu ma haaaaaaaaaaaaaaaaallo zazuchen!! wie gehts da denn? (08/15 frage nr.1) wie gfallt da denn die arbeit? wos tuastn genau?? (08/15 frage nr.2 und 3.)ma a kummst du amol eina!?? (außa forestglade) tat mi voll gfrein!! du muasst ma umbedingt dazähl wie es do drausn is!*hihi* scheiß auf paris und shanghigh..i will bayern + (wie unser bier-xperte kosche scho festgstellt hat) hofbräuhaus!!*sha la la la* ma du muasst di mit gonz vielen menschen onfreindn damit ma nochan oktoberfest foahrn kennen *hehe*!!!!
*dixfätsbussalonunsredeitschnochbornschick* hdgfl
@ kosche..he orbeitest du noch!??ma i hoff du liest des jez noch!? a wonn fohrstn du heit noch wörnbörg!?? *nochdickaresbussal4mybrother* hdagfl
do is jo soviel auf amol, dassi gor nit olles dalies heite. oba am wochenende. i muas lei gschwind wos zua sandra sogn: am lond melkt man normal die kühe, nit die mülch *gg* bussis, georg.
Grias eich! Gestan muas i sogn wor echt a gaude! So ane Fuaßboll varruktn hob eigenltich no nit gsegn! +gg+ I mecht mi bedonkn doss olle kummen seits! danke! englond hot gwunen, da beckham hot zwa tore eingleitet und frankreich hot 2:2 gspült! Wos wül man mehr! nojo i wünsch eich noch wos und fürs Finale mias ma uns noch wos ausdenken!
Fotos folgen!!
i wünsch eich noch wos
Viva Italia Vive la France We are red, we are white, we are denish dynamite God save Beckham and his Team
ACHTUNG: NEUE E-MAIL ADRESSE: chrislengger@gmx.at ACHTUNG: NEUE E-MAIL ADRESSE: chrislengger@gmx.at ACHTUNG: NEUE E-MAIL ADRESSE: chrislengger@gmx.at
Du tuast ma jo so lad do unten in "France". Is echt sooo scheiße? Hast eigentlich a biss Französisch dazuglernt oda kannst noch imma gleich viel wie vorher. Wennst wieder bei uns bist moch a geile Wiedersehens LAN.
also i muas mit dem thomas lei onschliaßen, es wor echt weltklasse. hob heite noch bauch-weh vor lauter lochen, gel schlotte. ;)
also wie gsogt de fotos kummen bold, i hob mi heit in da fruah mit unsan computer ausanonda gsetzt und er hot so absolut überhaupt net dos geton wos i wüll +grml+ oba freaks i werds eich bestimmt frein, und martinalein du auch ;)
so wir segen uns hoffentlich eh bold olle wieda amol