hey kesi und ela de klotte spricht! i bin jez mit meinen winterschlafvorbereitungen, mit denen ich die letzten wochen beschäftigt war, (ESSEN) soweit fertig !*hehe* zwischen dem 24. und 25. gang hatte ich auch etwas zeit zu denken!! und zwar will ich nicht das meine 2 liebsten schlitzaugenfreunde wegn schmugelei eingebuchtet werden, daher hab ich mir überlegt machen wie das "legal" per psot! *hihi* hab mich auch schon über die tarife erkundigt (http://www.post.at/content/produkte/pake..._pakete_762.htm - wobei i denk das dise nur von österreich nach china sind; weiß nit geanu wie es umgekehrt is!!) wie schwer isn eigentlich so a dvd!? damit i ma meine kosten ausrechnen kann!und des überweis i eich donn anfoch also wos holtets davon? luv @ll
also uns hom se gsogt des kostet 15 euro pro kilo. wir wissn nit wie schwa so wos is wal ma ka woog hom. wir schaun eh schon ob ma wo ane segn. also de dvds san gonz normale discs mit ana leichtn huelle, ka hortplastik. konnst da jo in etwoa ausrechnen. wir hom oba bei weitm noch nit olle dvds gfundn de du wolltest, lei de de drinstehn bis jetzan. oba i find des liab dost di drum kuemmerst (a wennst es lei fia di tuast )