Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 19 Antworten
und wurde 735 mal aufgerufen
 Stuff
Seiten 1 | 2
kosche Offline

hehe, also respekt, 100 beiträge seind echt nit übl

24.06.2004 07:05
@ my sister Antworten

he schlottilein! a gehst du heit matura feier um 5e? weil i geh glei noch da orbeit in de schul und schau ma dos on!

sogst ma bitte wennst a gehst!

bussalen brotha

schlotti Offline

big thing king - congratulations - üba 250 beiträge

24.06.2004 09:50
#2 RE:@ my sister Antworten

hallo brotha!!

jo i was i will a gehn aba i hob um 6e theaterprob..des geht sich donn schlecht aus!a wonn gehstn du nochan ume?*hm*vielleicht konn i des jo irgendwie drahn..oab mittn drin gehn is a bled - oba i bin sicha am obend auf da "after-matura-zeignis backstage party" *gg* sprich in da stodt!! passt des eigentlich noch mit unsan meeting!

sog ma amol um 9e ...im cookies? oda sog du!!

* u*

luv @ll

kosche Offline

24.06.2004 10:42
#3 RE:@ my sister Antworten

9e im kookies klingt guat!

jo i geh glei wenn i ham kumm aufe in de schul!

wos is wennst a viertl stund später zur prob kummst?

schmatzale dei brotha

schlotti Offline

24.06.2004 11:15
#4 RE:@ my sister Antworten

jo i was eben nit ..i tat eh voll gern gehn..muass jez sogor wegn irgendana hp in die schul oba de prob is wichtig weil ma olle szenen durchgehn und i do glei zu onfongs dron bin ...*grübbel*
nojo kennma jo schaun...vielleicht gez sich's jo irgendwie aus!!
oba ansonsten um 9e auf an orgi!

frei mi schon
ya my big brotha

[besoffene maturanten/Inen 4ever]
luv @ll

Robby Offline

24.06.2004 13:58
#5 RE:@ my sister Antworten

hallo ihr zwei süßen geschwister

he was geht da genau ob, klärt mich auf bitte ich nix weiß

es ist maturafeier aber wer, wo, wann, wielange, und warum wir (3akh)sind da dabei???

bitte sz und eine rose für die hübsche dame schlote das bild ist echt gut gelungen

schlotti Offline

24.06.2004 14:10
#6 RE:@ my sister Antworten

*gg* danke *sichganzgeschmeicheltfühlt*

heit is maturazeignisverleihung uma 5e (chw,ahw ...) in da schul! jo eigentlich homa do gor nix durtn verlurn mi tats nur intressiern ..wast eh band,und de menschen und olles megliche!! und uma 9e geh i mit meim bruderherz was trinken..!!! das wars auch schon wieder

* -> ins lkh*
luv @ll

Robby Offline

24.06.2004 14:21
#7 RE:@ my sister Antworten

danke schlote bist ein echter schatz,

und so einen schatz wie dich muss man belohnen, ja jetzt bist aber pafff gell, (kleine schlote, bitt bitte onkel robby) ja ok weil so lieb bist komm ich dich heute besuchen *G* (ich errinnere nur an .uk. (erraten)

danke cu

kosche Offline

24.06.2004 14:21
#8 RE:@ my sister Antworten

i geh ume weil i mi a bissl musikalisch beriesln lossn wüll, da eva und elisa gratuliern wüll und weil i
oltn zeitn nochtrauere!

wast noch kosche, früher? früher, wo i noch sölba maturafeier gspült hob! do woa de wölt noch in ordnung für di
kosche! des woa lustig, ga? jetzt sitzt du luschn im büro und mochst an scheiss newsletter für leit de du nit kennst! tiafer gehts wohl nerma!

mei zeit is kummen, i vaobschied mi von der wölt!

so, jetzt bin i glab i a bissl sentimental gwürdn und hob a bissl weit ausgholt! hoppala! nojo, wos solls!
a kummst a robert? werd sicher fett!

oba zvül solltn holt a nit kummen!

lg, kosche

schlotti Offline

24.06.2004 14:27
#9 RE:@ my sister Antworten

ma jo i was wos du manst!! oba näxtes johr wieda...donn konn da wiegi wieda oba supa schlogzeign und wir hom mittlerweile viele super gitarristen in der klass und unsa super-allround "one-man-band" - talent (stefan) jo a undn quetschenmaster (schurschi) undn mc seppi und und und..!! [und i konn wieder rassel spieln *gg* ]

biiiiiitte mochts des wieda mit da ferry ..ihr worts imma "in der band" ..irh hobts es durchs casting und de finarunden und dee sei hortes tonztraining gschofft..des steht eich zua!! biiiiiiiitte mochts wieda ihr de band!!!
*bettel*

jo danke lieber robby!! gfreit mi voooooooolle!!a wann darf i denn mit deim hochen besuch recnen?
luv @ll

kosche Offline

24.06.2004 14:48
#10 RE:@ my sister Antworten

mittlerweile hot sich aniges geändert wos de schulband ongeht!

aniges zum guatn und aniges zum schlechtn! i bin jo gsponnt wos do nächstes johr werd!

schauma amol! aufjednfoll werds nerma so in der hond der 4.akh sein!
find i oba a nit schlecht!

schmatzale kosche

schlotti Offline

24.06.2004 14:52
#11 RE:@ my sister Antworten

wos manst geändert!?
jo da jule und de san jo jez!!

oba i man heier wor jo a nit wirklich viel oda? außer ostern und beerdigung..na tschuldigung es wor schon sicher viel orbeit und do ..nit falsch verstehen..i man des ondas: i man in da 2ten wor des noch viel cooler..nojo liegt vielleicht dron doss ma do noch musik ghobt hob..ok sicherlich!!oba des wor immer so lässigst!!*seufz*
do hobts imma ihr/(einmal sogar wir *gg*) gspielt..udn worts de chefs udn es wor imam voll de gaude..donn moch ma holt nur a 3akh - band...a guat!!donn moch ma denen konkurrenz und biet ma den auftritt für günstigare konditionen on!! da dee is sicher einverstanden!! ;-)

*luv ya*
luv @ll

Robby Offline

24.06.2004 14:59
#12 RE:@ my sister Antworten

hallo alle

[schlote] der Hofrat Prim. DDDr. Dipl. Ing. Prof. Mag. Robert Ofner wird ca. um 16 Uhr bei dir erscheinen laut Auskunft seiner Chefsekretärin.

bezüglich schulband, ich finde das leben besteht aus veränderungen und das macht es auch so spannend. also seht es positiv, wenn nicht alle aus unsere klasse kommen, zum beispiel finde ich voll super das wir die kleine thersa kennen gelernt haben die ist ja voll nett. das wäre sonst wahrscheinlich nicht passiert. denke

und ich denk kosche euch taugt des schon oder und ich finde es auch super wenn ihr wieder weitermochts. weil dann darf ich wieder mit tschinöllen spielen und den stefan auf die finger schauen und dir zuschauen wie du *entschuldige die wortwahl aber sie ist so passend* voll obgehst wenn du mit dem sax oder mitn micro auf der bühne bist und die leut mit gehen.

special kisses for my schatzis

ps: he ihr hobts ja alle überhaupt nix zum turn

pps: gehts ihr samstag furt ?
ppps: wer tippt von euch das es heute noch einmal regnet ?

kosche Offline

24.06.2004 15:00
#13 RE:@ my sister Antworten

"GLAUB JA NICHT DU BIST IN DER BAND"

des werd i da heit bei unseren MEETING sogn wos sich geändert hot!

aufjednfoll hurch i ma dos heit on, is sicher a qualitativ hochwertig geile musik! amol nix "PATA PATA"!

schmatzale kosche

kosche Offline

24.06.2004 15:03
#14 RE:@ my sister Antworten

he robert, i bin voll ausglostet! i hob schon 3 überstund!

i glab du host mi jetzt a bissl folsch vastondn von wegn veränderung und so!

kummst heit a a bissl in de stodt matura feiern?

bitte, bitte, bitte, bitte!

lg, kosche

Robby Offline

24.06.2004 15:06
#15 RE:@ my sister Antworten

he kosche du bist aber sehr hart mit der schlote
hot mi fost daschrocken

und wann bist du in villach kosche
weil dich kann mit einem bus um 18:40 heim fahren, und später gibts nix weil ja meine reiben kaputtttttttoooooo scheise ist

lg cu dann

Seiten 1 | 2
 Sprung  
Xobor Forum Software von Xobor.de
Einfach ein Forum erstellen
Datenschutz