Mir daugt des voi, das England sich hamschleichn kann!! de san jo vü zu eingebildet! da beckham (backhome ) mit sein arroganten gfriss und seiner noch depataren frau!!allan dos dei amol bei de spicegirls (speipgörn) wor mocht sie schon unsymphatisch!!!!!!!! de konn jo net amol singen! de suin sich schleichn und mitn charles (scharls) wos fressn gehn!!
I find des voll scheiße doss de ausgschieden sen! Hätt sich da "King" Rooney nit valetzt hättn se noch gwunnen! Tjo Thats soccer! Hauptsoch sponnende partie! Des anzige Problem is, doss i jetz nit was zu welcher mannschaft i jetz holtn wer.
langsam übaleg i echt, ob i ma, das Spiel anschaun gehn sollt! i frag anfach ob da Phil(freund aus England) mir di Karten besorgt, dann kann i im Englischen Sektor sitzen!!
halloo! hey isi, i muss sagen i bin total deiner meinung! sehr, sehr gut das die sch**** engländer endlich draußen sent! obwohl sie eigentlich e ziemlich guat seint... najo wurscht. wollt eigentlich nur mal loswean, dass die griechn alle wegputztn wean! jeah! also denn schön die daumen halten für griechenland! lärio (i find die mankalan alle so witzig!!)
hey stinzi! wie gehts da so? willst erdbeeren? zu uns kommt jetzt glei a mega erdbeeren lieferung! weil heit is da a fest, das ma organisiert ham und für die bowle miasma heit erdbeeren schein (i wass, passt eigentlich net zu ana büro-arbeit)
efkaristo, für dei "zu-den-griechen-haltn" ding! de wean gwinnen (glab i zwar net so ganz, aber hoffn darf man jo trotzdem noch)
du gehst jo a htl-ball ga? i komm a ham! gfrei mi schon soooo eich alle wieder zu sehen!
zwergi +dirdrohentu+ sog nieeee mehr wos von erdbeeren +grml+ ich hasse erdbeeren, hmmm.... obwohl i gestern wieder wölche gessen hob... +grübel+ ich hasse sie und ich liebe sie +ahassliebebeziehungis+ .... wos schreib i do eigentlich für an schaß!??
jep i geh a htl ball! des werd voll die gaudi +g+ werst segen