also i finds mol cool, dass am FR de fuaßbollsession is! oba lodaets die lehra bitte so bold wie möglich ein (nit wieda an tog vorha *gg*) wo isn des eigentlich? sonnenhof oda nit? lg Schurschi
he schurschi die lehrer sind schon eingeladen und pass auf
wenn du bei der lind apotheke bist und stadt-auswärts fährst kommt ein bissi danach rechts eine tankstelle und gleich danach recht eine tafel wo draufsteht sonnenhof !!
He was is da jetzan genau am freitag beim sonnenhof?? wo alle bescheid wissen, aber da arme andi nit??? lies i so schlech, oder is da so a chaos dass i nix mehr mitkrieg???
hey robi hast dei schatzale wieder??? und dieht sie da gleich guat wie zuvor??? in frankreich braucht man des moped nit anmelden! obergeil.... und auserdem machen de voll gerne willies mit ihren bikes!! appropro ... i hab a neue favorite marke vom design her gleich wie ducati monster heisten tut sie buell.... obergeile marke.... machen voll de klanen aber leistungksstarken bikes.... echt lässig also robi....grüß dich ganz lieb....bussale andi*gg*
das mit freitag ist nicht so wichtig denn es wird verschoben, wir wollten ein fußballtunier machen und so aufziergen wie die EM !!
mei schatzi hob ich wieder aber sie geht gleich wie früher weil keiner (auch der beste mechaniker) kennt sich nix aus was da los ist, und alle teile tauschen bringt (nachweislich) auch nicht den erfolg den ich will. aber bin eh schon am überlegen wie das dann weitergeht mit führerschein ! motorrad, auto ???
und die buell sind lessig, wenn du harly treffen gehst ist mit die buell immer eine stundshow, was wie geil,
und am sonntag war ich staatsmeisterschaften von trail in afriz und das war soooo geil, die hund hobens drauf sag ich dir ich habe mich förmlich wieder aufgegeilt *G* und bin wieder und noch mehr freak wie früher, ich will ein motorrad mmmmmmmmm lg nach frankreich Robet
ps: durchhalten pps: deine bilder von paris sind cool aber wer sind die mädls ppps: schreib mir bitte ne mail wiel im forum sind so viele infos das ich den überblick verliere und nicht alles lesen kann, also bitte robertofner@hotmail.com kennst eh
hey ihr! will eigentlich lei testen, ob da schurschi wirklich was bei mir geändert hat! also! wie gehts eich den so??
lg, bussi Vian Elfie Elfie Elfie Elfie Elfie Elfie du host die wohl zu früh gefreut, dass do vom liabn schurschi ka eigene signatur kregst... gg, bussi
i sagsa euch i hab seit langen wieder mal a sooo a weltgeiles weekend gehabt (und des dazua noch in münchen, robert wir müss ma do nochmal ause...glaub ma weltgeil*gg*)
hey war des fußball tunier des weekend schon oder nix?? weil mir hat kaner was gesagt(stefan nach ahme*g*)
hey i hätt dann sowieso noch ane fragen, i wer jetzan doch 8 wochen in österreich arbeiten ( aber i nimm ma jetzan in 2 wochen frei für drei wochen ,dh, 25.july bis 15 august! ähm..... nur so a fratge, wer hat den da von euch schon frei? oder bin i dann ganz alan, weil i tät dann bis schulanfang wieder durcharbeiten! voll shit, aber ich brauch des geld halt anfach! bussalan vom andi @ all !!!
bitte sagts ma wann ihr ungefähr aufhörts mitn parktikum? mfg andi
maaaaa liabe klane zazu!! und bei eich a erdbeben gwesn!?wie wor den forest glade!? dazähl a bissi wos! i hoff dir gez guat und dass di mittlerweile schon mitn brauereichef ongfreindet host!*hihi* i tat eh voll gern kummen *seufz* wenn wiegi und co. fahren miassen sie ma umbedingt sogen!!!!!!!!! *bussal* luv @ll
na, i schleim mi eh so, amol a erdbebn, und i kriag nix mit davon!! i hoff es is kam wos passiat!!
Forest glade woa oooooobageil! host aniges vasamt! dos anzig scheissige woa, das iagendane idioten dem sänger von in Flames so long biabecha zua bian gwuafn hom, bis der sich grantig gschlichn hot
tjo, warat wirklich nett, wenn ma ana bescheid gibt, wenn a noch münchn kummt! ia kennts mi unta (0049)0179-8912470 erreichn!!!