ok von mir aus. so lang i mein schokopool hab kann das bier ruhig so viel % ham wiest willst. name?? hmmm... taruntala? und da schoki-pool? schokola...
jo das warat echt super... do kennt ma alls zamfressn und bier dazuasaufn und würden sogar noch abnehmen !! genau: nehma glei das schlaraffenland a dazua!! mit dem magischen bierchen kenntma uns das leistn...
boa olta i glab i geh do glei ein im büro. i glab do hats so um die 40 grad herin. so richtig schon ohne klima und mit ana fensterfront wo die sonne nur so einaknallt. am mars werma das abschaffn... do wirds in jedem raum a klima gebn...
tjo obdach. liegts noch immer in da eiszeit oder tauts a schon langsam auf?? i glab i muss mi dann wieder vertschüssn. se kommen grad wieder. bis morgen dann, gleiche zeit, gleicher ort???
verdammt des hast kazunga und klingt überhaupt nicht (net amol noch 100 bier) nach adunka! des spricht ma jo weich aus! i konn jo an acksóóóón (die franzosn wissn wos i man) drauf mochn
ma larissa, i glaub i kann net mitfoan aufn mars! mei kind liegt im krankenhaus! ich bin voller sorge um ihn! ich brauche einen könig, mit heilenden händen!!!!