es is wos schrecklichs passiert.. mei Fisch hot selbstmord begong der is ausn aquarium ghupft und heit in da früh toter am bodn glegn.. der hat sicher zu oft Findet Nemo! gschaut *gruml*
maaaaa, mei beileid oba wieso hupft der ausn aquarium??
vielleicht hot er sich echt a beispiel an dem nemo gnommen und hot gedocht jetz kummt glei a storch der in donn ins mehr schmeist! lustiger wers jo gwesen wenn dei fisch in an plastik beutel übern küchen boden grollt wär +g+
mei beileid, und willkommen im club. das is meinen eltern a passiert (mit meine fische) die leuchtröhre war kaputt und se wolltn sie wechsln, da habn se den deckl oweton und sant a röhre kafn gangen. in da zwischenzeit is a fisch ausekupft und is dann gstorbn . wie sie zruck sant, wors schon zu spät. i hoff nur das es net ans von meine "babys" war...
i was a net warum dos diese blöden fische machn... das is schon mehrmals passiert, aber da hab i sie immer rechtzeitig wieder ins aquarium zrucktan. vielleicht mögn sie uns nicht...
i glab eh doss sie des hupfen lustig finde, i hob a zwa fische daham, oba wir hoben jetz so a ort plastik folie drüber geton. und jetzan passts, nur de problem is dos da bockdan de jeder imma zwickt, un jetz hot sie im olle rote punkte am körper und eitert leicht, und wir wissen jetz nit wos ma mim bockdan mochen sollten