meine damen und herren!!! tjo, i wer euch dann amol verlassn und nicht wiederkehren (nur ab und zu) . mei praktikum is jetzt vorbei und wenn i dann wieder daheim bin, werd i net mehr (so) oft im internet sein, sondern eher mehr lang schlafen und am see liegen...
tjo, da i jo euer selbsternannter könig unter den forumsleuten bin (!!366!! beiträge - tjo i woa imma voll mit da arbeit beschäftigt...) will i glei mein nachfolger kühren:
ISI-CHEESY mit i glab 282 beiträgen (noch immer verdammt weit hinter mir aber die 2. platzierte).
isi i hoff du wirst mi meisterlich vertreten...
sooooooooo, jetzt hab i mi wieder ausgsponnen.... bis bald, in da heimat!!!!!
tja, was soll ich sagen! heute ist mein letzer arbeitstag (morgen nur mehr pizza-party) und da i dann nimma oft da rein schau (so wie viele andre auch), ist für mich die zeit gekommen die krone nieder zu legen! nachfolger der schwachsinnig genug wäre hob i kan gfundn i wollt ja eigentlich bei 666 beiträgen aufhören, aber des hob i irgendwie verpasst .... so sprech ich meinen dank aus, demjenign der des forum ermöglicht hat (i schätz amoi da schurschi). ohne dem forum wärs ma ziiiiiemlich langweilig gwesn *g* dem schurschi will i sowieso no danken, weil i nie an neuen titel kriagt hob und so immer wieder was neues posten hab müssen um zu sehn ob jetzt endlich was neues kommt oda nit *hmpf* i was gor net wer noch ois arbeitet, jedenfalls wünsch i denen no viel spaß! ihr hobts es boid gschofft i hoff euch gehts allen gut und wir sehn uns ALLE am 4. oktober 2004 in da 4.AKH!
Bis dann lg miss isi-cheezy
ps: danke an die zweite isi! ohne de wär i jo vui allan gwesn [..:lEt tHeRe bE rOck:..]