hey eliiiiiiiiii!!!!! warum schreibst denn nie ins forum??? wir kriagn goooooor nix mit von dir! lei wennst a handy wuellst moeldest di... des kenn ma dia uebrigens leida nit mitbringen, wal de funktioniern olle lei in china, de ondan kostn gleich vuel wie bei uns. wie gehtn uebrigens dei mail-adress?
ach des mim handy hat sich eh schon erledigt... und außerdem müsst i zulange wartn... xelix@gmx.net is mei mail-adresse, aber ihr solltet de haben, da i euch ja gestern gschriebn hab!!! freaks wie gehts euch sonst so?! aja i bin draufkommen i sitz an der snapple-quelle, ihr braucht also nicht mit ana glasflasche und die halbe welt gondeln...
do bin i oba froh doss ma des nit mitnehmen mirsn, wal 1. haett ma kan plotz ghobt und 2. hob i sowos noch nirgends gsegn. danke fia de adress, stimmt haett i eh schon ghobt.
uns geht's supi, wir hom do um woeltn besseres wetta als ihr, wos schon amol stork zur verbesserung unserer laune beitraegt *gg* oba wir mirsn jo den gonzn longen tog do im buero sitzn und soooooooo vuel orbeitn... merkt man daran doss i dauernd do im forum bin... wenigstns brauch i mei lei umdrahn und schon hob i a shanghai-panorama vur mir.
wie geht'sn dir so? bist jetz efta im forum oda wor des lei a kurzbesuch?
ihr habts voll viel platz für jede menge cd's und so, aber keinen platz für meine flasche, die ich eh nicht mehr will!!
nur was i mi schon die ganze zeit frag is: wie finanzierts ihr eure mitbringsel? sollt i was haben wollen, muss i das erst zahlen wenn ihr wieder da seid, oder wie macht ihr des?! und wann beehrts ihr uns wieder?!
und zum wetter sag i nur so viel: Im september solls schöner werden und des passt ma recht gut, da i sowieso noch arbeit...
wenn i ausm fenster schau sieg i nur dächer und den news-bildschirm, der nit funktioniert, deswegn beneid i eich um eure aussicht!!
na wir hom gor kan plotz fia irgendane cds oda dvds und so, wir mirsn des olles schickn. deswegn werds a a bissi teira. oba du wuellst es eh nerma also is sowieso wurscht.
na des brauxt erst zohln wenn ma wieda daham sein. oba verlaesslich (is fia olle gedocht). wenn ma's schickn kenn ma nit amol a garantie uebernehmen ob's onkummt. gezohlt werdn murs trotzdem. wenn wer damit nit einvastondn is... i wer des vielleicht wen i dron denk und zeit hob noch amol extra zu freakbay schreibn.
pick da a bueld vurs fensta, donn host a schene aussicht. konnst ans von unsre nehmen *gg*
leider is bei mir nur a fetter, alter, schwabbeliger, dreckiger, ausländischer, nix deutsch sprechender, nach schweiß und benzin stinkender mann kommen als ich mein coke light bestellt hab ;)
oh... das war ja nur mein mechaniker _____________________________________________________________________________ Wenn du immitierst was die Masse tut, wirst du auch nur das bekommen was die Masse hat!
_______________________________________________________________________________ ++Das Leben ist eine Komödie für die Denkenden und eine Tragödie für die Fühlenden++
he igor, gehste heut wieder hmm... scheiße wie hast das noch mal, mist, wast eh des kasperl ding am hauptplatz, *gg* ________________________________________________________________________
bE gReEn MaN ________________________________________________________________________
Gauklerfest?? _______________________________________________________________________________ ++Das Leben ist eine Komödie für die Denkenden und eine Tragödie für die Fühlenden++