also es ist wieder mal soweit..klein schlotti hat sich gedacht : es wird wieder mal zeit für eine berühmt berüchtigte PARK SESSION!! aber keine "normale" sondan mit wirklich wichtigen obalässigsten anlässen, die da wären: 1. die MAAAAAAAAAAMAAAAAAAAAAAAAAAAA kommt xtra 4 us aus wiiiiiiiiiiiiien 2. die MAAAAAAAAAAMAAAAAAAAAAAAAAAAA kommt xtra 4 us aus wiiiiiiiiiiiiien 3. i hab geburtstag...i (mama ihr tochta) wer endlich 10!!!!!!!!!! das heißt voooooooolle jubliäum!!!!*hihi* und voooolle "fanta" bis zum umfallen! *hrhr* 4. is das die frequency generalprobe und 5. der letzte tag für mich in "nicht-kirchtagskleidung" aja und um nicht zu vergessen 6.: die MAAAAAAAAAAMAAAAAAAAAAAAAAAAA kommt xtra 4 us aus wiiiiiiiiiiiiien!!!!!
aaaalso mein vorschlag is am samstag, dem 31. august ab 19:00 großes gelage in unsan park!! natürlich wie imemr mit alkoholika mitbringsel aller beteiligten! fix zugesagt ham bis jez: die maaaaaaaamaaaaaaaaa *g*, bine, toni und co., kosche (kommt erst später) und ady vielleicht!! also hopp auf!!!!
*obafättenschmatza@myfavouriteclass* luv ya
euer kleines tinchen ....(was bald 10 wird)
ps: mama i will a torteeeeeeeeeeee!! +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
es gibt nur 2 dinge auf der welt die ich nicht ausstehn kann: - menschen die den kulturen anderer menschen gegenüber intolerant sind - und holländer!! (c) nigel powers
you know I'm not that kinda girl That'll lay there and LET U CUM FIRST
es gibt nur 2 dinge auf der welt die ich nicht ausstehn kann: - menschen die den kulturen anderer menschen gegenüber intolerant sind - und holländer!! (c) nigel powers
freu mich schon sooo - es sind nur mehr 2 Tage ohne dich... juchui ma da erste runde!!! oooooh das wird so kuhl!!! und sooo flüssig - wast eh - mit FANTA!!
__________________________________________________________________________ ++Das Leben ist eine Komödie für die Denkenden und eine Tragödie für die Fühlenden++
na und .... kummst hoit später noch ..... oder schleich die weg wenn sie schloft ..... am bestn du bindest sie glei an an bam, dann host kane probleme mehr mit ihr
wenn de sigst host vor der mehr ongst als vor da matze. jo, des konnst ma glabn. de is varuckt. de is letztes mol ihrn bruada (19 johr) mit ana glosfloschn noch glofn und wollt se ihm üban schädl ziagn. i hob gedocht de bringt den um.
mei nochborin hot gestern ihrn klanan bersch ane gfozt, dos i glab hob, dem fliagt sei birn oba!!!! do hätt i von der ka ongst! und von da matze fiacht i mi sowieso net
Weißheit des Tages:
Der Mensch hat dreierlei Wege klug zu handeln Erstens durch Nachdenken, das ist der edelste Zweitens durch Nachahmen, das ist der leichteste und Drittens durch Erfahrung, das ist der bitterste.
tjo, wenn i denk wie oft i schon mein bruada ane gfotzt hob. oba do hot a se vadient. domols hot a ma mein schenen lautsprecha hingmocht und amol a cd. tjo, donn hot a sich ane gfongen. aber danach habe ich mich geschämt.
und jetzt ist mei gonze familie in urlaub und i konn praktikum mochn. oba wenigstns bringen se ma wos mit.
jo, voll brav i man i dagegn bin a teifl. wenn i denk, als klans kind hob i oft ane aufn orsch grirgt. schmerzende erinnerung. oba dafür red i da mama nit hinta, weil wenn de amol schreit muast in deckung gehn. sunst bist
nojo, so wor mei kindheit.
überhaupt es wor mei bruada und den konn i ane obahaun is jo immerhin schon 13 und bold größa als i. donn muas i mi vursegn.
*lol* jojo ob und zua hot de pflichtwatschn schon dazuagegekehrt..*gg* eher öfter als selten! *lol* und meistens zum mittagessen weil da papa nit megn hot doss ma beim essen reden bzw. laut sein und amol hot er sein schlapf ausgezogen und ma voll aufn kopf gwixt weil i untan tisch gschlupft bin wo er ma noch is und ane geben wollt!*lol* und amol is er ma sogor nochgekrallt unta eine und hot sich donn voooolle den kopf onghaut *loool* i und mei muata hom natürlich lgocht und i glab den obdruck hob i heit noch auf mein orsch und auf meina wongen!*lol* dafir hot de mama a ane mitn hangale dribakriagt!*lool* ja das war ein schöner sonntag mittag vor 8 jahren bei den slchlotterbachs z'haus!
oba jez zu samstag: he poooooooonti hasi!! ma kumm bitte a!!konnst jo wirklch nochkummen und dei kl. freindin/monster/drochen a mitbringen! de is sia geil!do homa sicha voll den spaß!*bitte bitte bitte*ganzliebschau*biiiiiiiiiittte* +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++