Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 18 Antworten
und wurde 817 mal aufgerufen
 Meetings
Seiten 1 | 2
schlotti Offline

big thing king - congratulations - üba 250 beiträge

24.06.2004 09:56
#16 RE:was mich an der Arbeit stört!! Antworten

*loooooooool* @stini (vorallem) @isi und ihrn neign habschi @ unsra kl. harley braut läri

so um a noch wos zum thema zu sogn:
jo i hob zur zeit noch nit viel zan tuan!
muss a 8 stund orbeitn (konn ma des a einteiln wie i will) und hör freitag immer mittag auf
zur zeit schau i grod "catch me if u can" und früpher hob i "playing god" gschaut..und gestan mei starke hand *hihi* oba i tua wohl a a bissi orbeiten daneben! mei chef is nämlich selten do .. letztens is er in da fruah einakummen und hot gmant i soll übernehmen weil er maschinfohrn geht - so is des bei mir!!

also schmierts eire lederhosnan...und richtets eire dirndln her - bold is kírchtog!!*zuhuhuhi*
(passt zwor nit gonz her oba mir wor grod danoch)
luv @ll

zazu Offline

hehe, also respekt, 100 beiträge seind echt nit übl

24.06.2004 10:59
#17 RE:was mich an der Arbeit stört!! Antworten

is gut zu wissen, das es euch net besser geht, bis auf die special einlagen eurer bosse, kollegn & bauarbeita!!!
mir is a sooo longweilig, und es sein noch 2 stund bis zum mittagsessen!!! und das wasser is gar net gut da in da großstadt, net amol dos gekafte!!!

freak(1 oda 2, was nit so genau) Offline

noch ka king, oba mit üba 200 beiträgn fost

24.06.2004 11:11
#18 RE:was mich an der Arbeit stört!! Antworten

ma zazu, du host probleme, wenn du wuesstest wie do des wossa schmeckt, donn wuerdes nerma plean. des is so wos von bitta und grausig, dos da de zachnnaegl hochringlt

schurschi ( Gast )
24.06.2004 20:20
#19 RE:was mich an der Arbeit stört!! Antworten

also! bei mir is nit so schen, dassi wenig zum tuan hob! mir hom viiiiiiiel arbeit!
oba i hob jo a nette kollegin, mit der i mi in unsam büro ima untaholtn konn und de ma ima behilflich is, wenn irgendwos nit kloppt!
eigentlich is eh gonz ok, und i lern neie sochn dazua!
lg, schurschi.

Seiten 1 | 2
 Sprung  
Xobor Forum Software von Xobor.de
Einfach ein Forum erstellen
Datenschutz