Wollte mal wissen, wie es bei euch in der Arbeit so läuft! Was machts ihr immer so? Welche Aufgabenbereiche teilns euch zu? Seits vom Kaffeekochen zum Kopieren aufgstiegen?
i bin de meiste zeit in meiner abteiung alan, dh i kann tuan was i will.... computer spielen, mp3s hörn, internet, alles, deshalb.......wenns so is dann is es so....... wenn de firma dafür geld gibt, mi störts nit*gg* bussale andi
Heute is für mich ein ziemlich kranker tag! ich sitzt da im büro, genau am fenster und drausen arbeiten männer (nein keine cola-light männer) und schneiden die ganze zeit (ja die GANZE zeit) porozell (weiß nicht wie man das schreibt, das weiße zeigs halt, dass so kwitscht)!!!!!! noch dazu is mir kalt, aber alle anderen weigern sich, das fenster zu schließen!!!!
aber sonst is recht nett hier!
i darf bei allen wichtigen besprechungen dabei sein und der chef hat gemeint, dass ich mit dem firmenauto nach jennersdorf (bgl) zu einem kunden fahren darf, wenn ich will! schade dass i noch kan führerschein hab!
jo he easy des is ja voll da genaiale job..... wennst sogar mitn auto umkurfen dürtest.... des is ja echt geil.. maaaaa i maaag ahhh.... i tät de leut ja sicher nit amal verstehen wenn de ma sagen würden i soll mitn auto irgendwo hin*gg* aber i hab den schein *ällabäääätsch, älllabääätsch, naaaaanaaaaaaanaaaaaanaaaaanaaaaaaaanjaaaaaaaaa* bussi andi
hey isi! tjo i bin grad dabei sachen für a indianerfestival aus dem internet zu holn! wos grad von autos redets: mei chef wollt amol, dass i mit seiner maschin(!!!)zur post fahr. najo hab ihn dann doch noch davon überzeugn kennen, dass mei führerschein nur für mopeds gilt.
du hosts wenigsten schön und host a kantine!!!!!!!!!! i hob net amol mittagspause!
i hob flexible arbeitszeitn, dh i kann kommen, wann i will, pause machen, wann i will! jedoch hast des: i muss so lange dableiben, bis i meine 8 stunden obgsessn hob!!!!!! dh keine Mittagspause!!!!!!!
@läri: mei chef schaut voll aus wie da cobiiiiiiiiii!!
aber es gibt auch positive seiten an meinem job: - i hab am freitag nur bis halb 2 - i kriag fost jeden tag an müsliriegel gschenkt von an kollegen (leider is der net mei typ --> 80 jährig )
a 80ig jähriger der dir an müsli riegel schenkt, +mirgrodbüldlichvurstellt+ +gg+
jo okey, des is ech teppat dos ka mittagspause mochn konnst. und dos dus noch holen musst.
bei uns passts eigentlich eh, man griagt 30 minuten pause, oba es mocht a nix wenn man 15 minuten länger bleibt, es schaut eh kana drauf. und mittogessen (menü) kostet lei 1,60 mit getränk voll cool.
eigentlich ärger i mi lei darüber dos i ka orbeit hob, weil i wer do bezohlt fürs nixtun, voll oarg. zerst hob i ma eh gedoch, dos des voll lässig is.
oba mit da zeit ärgerts mi schon ziehmlich, 7 stund nix tuan.
aaaaaaaaaaaaaaaah, wir san grod draufkummen, dos unsa fred feuerstein gor net fred, sundan alfred hast. unsre tiefsten illusionen san zastoert. jetz nenn ma ihn holt alf