so... jetzt glab is echt bald... die rehe... sie habn wieder an anschlag auf mi kabt... sie warns... sie habn mir a zeichn hinterlassn...
also *tiefluftholen* gestern wars wieder soweit! die rehe habn mi angegriffn und in die falle glockt!! i bin gestern wieder mitn zug hergfahrn und weil i mi da jo net auskenn, hab i zum schaffner gsagt, dass da zug laut plan um 20:40 in radkersburg ankommt. und um 20:40 is da schaffner halt herkommen und hat gsagt i muss jetzt aussteign. passt.. i steig aus und wo bin i?? genau! net in radkersburg sondern in halbenrain! cool... najo dann hab i halt "daheim" angrufn und gwartet! a 3/4te stund lang!
so jetzt beschreib i eich amol die umgebung: a klaner bahnhof, mittn aufn land rundherum alls bama und ka anzige lichtquelle, bis aufn mond! najo war jo überhaupt net schiach oda so...
und jetzt zum grund, wieso die rehe dahinter steckn: i komm also "daheim" an, tua de vorhänge zur seite, und was liegt da??? genau!!! a schädl von am reh!!!! najo zerst hab i amol kurz aufgschrian, bin zu meiner tante und hob sie vor lauter schock gfragt, was da knerochn (statt rehknochn) do in meim zimmer macht... sie hats a net gwusst, hat lei gsagt, dass es wahrscheinlich mei onkl war.
aber i sags eich: des warn wieder diese sch****-reh-vicha!! sie wolltn mi in den wald do beim bahnhof lockn, ham deshalb den schaffner unter ihre kontrolle bracht, um mi zfrua aussteign zu lassn, aber mei tante hat mi jo noch rechtzeitig grettet! und als rache dafür, dass i wieder amol davonkommen bin, ham sie den knerochn in mei zimmer glegt!!!!
i glabs langsam a!! besorg ma bitte an!! mahh gestern bin i durch die ganzen städte (dörfer) gfahrn, die imma in deine gschicht vorkommen: unzmarkt, judenburg,... cool!! jetzt komm i di e bald amol besuchn!!!
wor am samstag homa sooooo eine geile hittnparty kopt, des wor ein wahsinn!!!!!!! mit die ganzn fohnsdorfer leute. dh. mit superunknown sprich mitn kurt seine leut!!!!!!
wor anfoch a wahnsinn! und erst da morgen danoch: wir san in da sonne gsessn und hom nur glocht! und die ganzn wanderer, de vorbeigongen san hom sich wahrscheinlich gedacht: "ach du meine scheiße, schnell weiter, da sind partyinvaliden!!!!!"
dos kann i ma so richig vorstelln... die ganzn (alk)leichn im gras verstreut und kugln sich vor lachn. wie psychos. ihr verschreckts jo di ganzn urlauber!!!
noch dazu is da josch mit seiner klanan wosapfeifn umaglafn! und a boa leit san am doch gsessn und da klaus hot immer wieder probiert aufn bam aufi zu kraln!
da schreif hot seelenruhig diabolo (schreib ma des so?) gspielt!
peinlich... wennst so fragst fallt ma goa nix peinliches ein.. cool!! woa amol an tag (nacht) lang net peinlich. hab gar net gwusst, dass es sowas gibt bei mir...
ajo von da wette kann i da erzähln. irgendwer (namen darf i da leida do net nennen - schick da a persönliche mail) und i hama gsagt, wir miasma uns an aufreissn. und der, der das net schafft, muss etwas machn. was auf das hama uns noch net geinigt kabt. i war für haare färben. do die andare person normal net irgendwen aufreißt, hob i mi halt net so drum gekümmert. aber sie wies halt gern bei mir is, is natürlich als andas kommen. die andere person hat sich wen aufgrissn!!! najo i net, jetzt muss i halt irgendan schaß machn. wurscht!!