Mir is so longweilig. I konn so scheiß pläne beorbeitn und noch da orbeit konn i noch zum zohnorzt gehn, wo i wieda 2 stundn wortn konn, dos i dron kum.
i brauch nur mehr bis 3 da sitzn. aber daham kriag i donn erst wirklich depressionen!! ich hasse das scheiß praktikum!!!!! welchen arsch isn der scheiß eingfallen??????????
i hob ka ohnung. oba, es würdn doch 1 monat oda höchstns 2 reichn. oba nit dreie. des is vül und mir gehts jetzt schon aufn orsch und hob grod amol de hölfte. ajo, de matze hot ma gsogt wir hom ma ka verlängates wochnende. de hom de fensta tog wo ondas hin. und de schul fongt 10 minutn späta on. und de pause zwischn 8 und 9 follt weg. warum, ka ohnung.
wie vül schulstundn hom ma denn in da 4?? donn kenn ma uns des ungefähr ausmochn. oba i glab, doss ma fix 3 mol nochmittog hom. allan weil se wieda uma blockn werdn. also, hom ma wieda ewig long schul. is des nit schen?! gott, i bin jetzt schon wegn da schul ongfressn.
wielong ma unter der wochen schul hom und wie of nochmittoch is ma ois tutti!!!! aber freitog, do muss spätestens um 2 aus sein! sunst kriag i a kriese
vielleicht homa jo herbstferien, wenn sie die autonomen toge zomkoltn??
p!nk wir lieben dich sha la la la la p!nk wir lieben dich sha la la la la la p!nk wir lieben dich sha la la la la p!nk SUPERSTAAAAR
hey lieblingsponti! host du zufällig a neiges p!nk posteR!?*obaliabflehendschau* luv @ll
es gibt nur 2 dinge auf der welt die ich nicht ausstehn kann: - menschen die den kulturen anderer menschen gegenüber intolerant sind - und holländer!! (c) nigel powers