das is jetzt aber miese fiese! obwohl i kane bestellt hab aber i will se net verärger sonst kreg i mei bandl gach net, deshalb: isi rück ausa mit da sprach (boa super-mega-türcken-deutsch)
Mei usb-stick is a hin. des is olles lei a scheißdreck. bin schon so richtig ongfressn. des mocht mi gonz tamisch. und wenn a problem host, hülft da a ka lehra. da strobl sogt donn lei, "nei aufsetzn". Ich bin nicht verrückt!!! AHHHHHHHHH! *weglaufen tua*
wir sind sicher nicht gestört! nur ein bissi verwirrt! woah was isn das jetzt? ich muss weiter! der böse staubwuzl verfolgt mich! nein! er hat mich! scheissseeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
hey mei pc....... quietscht seit a paar wochen nerma...... also zur zeit bin i zufrieden.......aber werst sehen, des is lei weil er damit kane leut nerfen kann*gg* in da schul wird er sicher wieder quietschen anfangen, wirst schons ehen bussale andi
i hob ihn noch nit ongschaut, weil des is heite passiert.. angach kummt da gonze büldschirm donn ausa weila gebrochn is... i mog ihn glab i gor nit aufmochn. i wer ihn des erste mol wieda in da schul aufmochn... und dann: die überraschung *muhaha*
sandra nit nur überraschung, dann is nähmlich de garantie a schon vorbei+GG+ dann schaust di echt blöd an...... aber zur beruhigung, i hab a im bett gearbeitet und dann am boden gestellt und bin dann unabsichtlich aufe gestiegen, und er geht immer noch.....also de teile halten schon was aus bussale andi