mitnehmen!? du manst on "vorräten"???*gg* also officially darf man des jo sia nit oda! dh. kA ..über des hob i ma noch kane sorgn gmocht! geh davon aus doss i zu dem zeitpunkt sowieso noch vom kirchtog fett bin na werma wohl wos !gutes! mitnehmen *hrhrhr* luv @ll
es gibt nur 2 dinge auf der welt die ich nicht ausstehn kann: - menschen die den kulturen anderer menschen gegenüber intolerant sind - und holländer!! (c) nigel powers
waaaaaaas???? natürlich darst alk mitnehmen!! wos wär denn des sunst für a festival ?? aufs festivalgelände selber darst nix mitnehmen!! aber am campingplatz schon bei mir stapeln sich schon die palettn bier daham
azoooooooooooooo!!! jo donn ausa mit de bouletten!!*hrhr* do muass i jo an eigenen waggon mieten! dejs werd jo obageilo!*hrhr* nur i hob a bissi a "bravere" mit!! de andrea...*hm* mei beste freindin mant dos des ka guate idee von mir wor ..weil de so "prüde" is!!vadommt he! lei weil i wieder an liabn rock nochsteign hob miassn!!! vadommt! dabei hätt i do drausn sia wos gfundn!!!ha isi wos manst du dazua!´? wie gezn do in der n8 zua? soddom und gomorah oda!? luv @ll
es gibt nur 2 dinge auf der welt die ich nicht ausstehn kann: - menschen die den kulturen anderer menschen gegenüber intolerant sind - und holländer!! (c) nigel powers
die eva is a so!! als i sie gfrogt hob, wieviel ma mitnehmen, hot sie gmant: "na alkohol brauch i kan, glabst i wü die ganze zeit fett sein?? i bin wegn da musik durt!" oke i bin a wegn da musik durt, aber i will ja meine sinne erweitern, damit i sie besser aufnehmen kann
wies in da nocht zuageht?? je nochdem wie du sie gestaltest .... i sog do nimma mehr dazua!! aber i glaub schon, dast gleichgesinnte findest, do san jo genug leit
*lol* oba echt!! des is nur einstimmung dos manam richtigen level is um di muzik a "richtig" zu verstehen!! ;-) i frei mi schon vollle!! a wer gehtn jez olle smit von dir!? luv @ll
aaaaaaaaaaalso a freindin!!*hm* de oba wie gesogt voll brav is ..und schon frau mag. (23) oba eigentlich vooooooolle liab!also de dürfma holt nit "einschüchter!=> donn wer fohrtn noch? meine 2 nochbarn (da bertram und da stefan), event. a cousin, und so holt fohr i wahrscheinilch mit kosche,luki,toni,sabsi (oda de fohrt mitn zwergi?!) und de carina (de mit de ehem. longen hoor) fohrt a ause!!!
luv @ll
HE SCHLOTTI WAS GEHTN AB MIT DIR, WIE GEHTS MEINER LIEBLINGSARBEITSKOLLEGIN? Hauptsach frequency schlafen do wo ma umfallen, wink amol zu mir her, damit i was das noch kan selbstmord gmocht hast? TOD AUS DEM KELLERFENSTER, funktioniert bei dir glab i nit, manst nit a!
jo "bekehren" is jo a guates schlagwort!!! *hrhr* luv @ll
*lol* 4 @ll de jez angst ham!! des (vale) wor mei superspecial orbeitskollegin mit der i jeden tog voooolle vüll spaß hob und de *trommelwirbel* a FREQUENCY!!! fohrt!! boah des magistrat rockT! luv @ll