Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 52 Antworten
und wurde 1.744 mal aufgerufen
 Meetings
Seiten 1 | 2 | 3 | 4
schlotti Offline

big thing king - congratulations - üba 250 beiträge

19.07.2004 09:09
[ReVIeW] Antworten

aaalso sie is soooooooooooooooooooooooooooooooooo geil (wos i halt mitkriegt hab)!*sabber*
man hot de gonzen 1 1/2 stund ihrn tanga gsegn (der übrigens nit pink war ;-) und ob da hölfte is se nur noch oben mit bh umaglofn!!! i wor im himmel!!!
auf olle fälle worn voll viele menschen..*lol* sogor a orbeitskolleg von mir mit sein frein!!volle liab - de hom sich bade pinke hoor gfärbt ghobt!*süßli*

wobei i mi de letzte holbe stund wirkich wie pink gfühlt hob!!!ihr mtv awards motto: "i'm 2 fuckin drunk 4 this" hot nämlich genau gepasst! hob mi nämlich mit mir allan a weiße mischungs challenge gmocht (smile @ wiegi) 2 gr. radla und 8 weiße mischungen! de hom a dazu gführt doss i nochan kl. kinda mit "die mauer muss weg" dazu animiert hob mit mir den backstage bereich zaun niederzureißen!*lol* hot leida nit gonz funktioniert!!!!

im gr. und gonzen wors recht nett...hob holt am memisten spaß mit mir selber ghobt..gfrei mi deshalb schon umso mehr auf frequency - wo i dann mehrere/aufgedrehtere menschen, sprich eich mithob!!!*glücklich bin*

@ stini : ma wast wie nett sie hot sogor von 4 non blondes: WHATZ UP und @ isi : 1,2 liada von ihra LIEBLINGSÄNGERIN da JANIS JOPLIN gsungen!!!! obalässigst!dejs wor nämlich echt geil!!!!

so des wors..bleibt nur ans zu sogen:
dieses mal wurde leider nix draus oba des näxte mol knack i sie!!

luv @ll

es gibt nur 2 dinge auf der welt die ich nicht ausstehn kann:
- menschen die den kulturen anderer menschen gegenüber intolerant sind
- und holländer!!
(c) nigel powers

isi-cheezy Offline

19.07.2004 09:18
#2 RE:[ReVIeW] Antworten

das freut mi aber das es sooooo schön war!
aber frequency wird um universen besser! do verwett i mein arsch!!

woa i freu mi schon so drauf gestern hom wieder 3 leute von mir zuagsogt, dass sie mitfoan!!

yeah, wir werden sicher wieder die größte frequencyfamilie sein *jippiiiiii*

!fickt das system!

schlotti Offline

19.07.2004 09:32
#3 RE:[ReVIeW] Antworten

ma jo i bin a voll in "mit an fätten villacher (!) vorm zelt sitzen und geile musik hörn" - stimmung!! wobei i natürlich für de spielpausen an fätten radio mit ana P!NK CD mitnhemen werd! und überall posters aufhängen *sabber sabber*
ma na des werd obageil!!oba mir miassma echt olle zom zelten!!so a kl. village - wie ma scho gsagt ham!!versprich ma !!!!!!*biiiiiiiiiiitte*
a wonn fohrz ihr nochmol ause4?
luv @ll

- und holländer!!
(c) nigel powers

isi-cheezy Offline

19.07.2004 09:41
#4 RE:[ReVIeW] Antworten

wir foan am donnerstag um 10:55 ausi! donn sama um 3/4 3 oder so drausn!
jo wir miasn unbedingt olle zom zelten, aber i will unbedingt in unserem wald oder wenigstens in der nähe zelten!
vielleicht kann i meine leute a noch dazu überreden, dass ma noch früher ausifoan, damit ma unbedingt den platz kriagtn

und schlotte: wenn du nur amol bei den festival die pink erwähnst dann steck i die in a dixi-klo und drehs um!!!!!!! i schwörs da!!!!!!!!!

!fickt das system!

schlotti Offline

19.07.2004 09:45
#5 RE:[ReVIeW] Antworten

*loooool* *mit dem gedanken spielt ein p!nk leiberl anzuziehn*
i hob ka ongst vor klos!! eher de vor mir!!

jo i wer am do. wahrscheinlich noch orbeiten müssen..*hm* oba wenn ihr olle schon so fruah fohrz!!*grübbel* a fohrt des zwergi und so a schon so fruah!?
i kennt jo sonst dem zwergi unsa zelt mitgeben doss ihr des glei durtn aufbauts und i kumm nochan obendz noch oda so!!wos holtest denn davon!?
luv @ll

- und holländer!!
(c) nigel powers

isi-cheezy Offline

19.07.2004 09:51
#6 RE:[ReVIeW] Antworten

häääääääääääh?? wir schleppn sicher nit dei zelt mit!! du fauler sack!! wir nehmen höchstens a obsperrbandl mit und "markieren" unser revier

und wenn du a pinkleiberl anziehst dann reiß i da des vom körper, schmeiss es am boden, hupf drauf uma, speib drauf, überschütts mit alkohohl, zünds on und schütt die asche dann ins dixi-klo, wo i die dann einisteck und dann zuschau, wiest grün anlaufst!!!! ich sag nur: friss scheiße!
*hihihihihihihi* *harharharharhar*

!fickt das system!

stini Offline

hehe, also respekt, 100 beiträge seind echt nit übl

19.07.2004 10:13
#7 RE:[ReVIeW] Antworten

hi schlotti,
wow des klingt jo olles obageil, wos du do dazählst....

maaa 4 non blondes +schwärm+
de sängering von denen orbeitet jo jetzan eh mit ihr zommen, uns de p!nk hot sich jo a tätowieren lossen, mit ihrn nomen, i was jetz nur nit wohin, glab oba aufs hondgelenk!
jojo +g+

hey wo worst denn gestern?
war noch vü lustiger gwesen wenn du dabei warst gwesen ;)

hdgfl

bussalen umme schmeiß

stini

kosche Offline

19.07.2004 10:39
#8 RE:[ReVIeW] Antworten

guten morgen !

hey isi, kenntest vielleicht noch für 2 - 3 zöltln mit obsperrn? weil mia fohrma wie gsogt erst am donnerstog noch da orbeit zum festival gelände!

@ my sister: schod dosd gestn nix gwesn bist! woa wirklich nit schlecht, oba werd da da luki woascheinlich schon dazöhlt hobm, oda?

schmatzale on olle de ans wolln

isi-cheezy Offline

19.07.2004 10:42
#9 RE:[ReVIeW] Antworten

türlich!!
i werd so viel absperren, dass ma a zirkuszelt aufbauen können
i brauch jo fürs bier a plotz!!

!fickt das system!

schlotti Offline

19.07.2004 10:47
#10 RE:[ReVIeW] Antworten

hallo lieblingsbrotha!! jo na da luki hot noch nix erzählt - hab ihn heut noch nix gsehn!
jo is sich leider nit ausgongen weil ma erst voll spät hintakummen sein weil ma noch bei kathi ihrn papa holt gmocht hom! oba es gibt jo sicher bildmaterial - hoff i zumindest!! a wer wor denn ollez!?

wann fohrtsn ihr nochan ause? wir miassma jo noch hof (do is jo meines wissens der ring) und do gibts (mit der bahn und 1 auf bus umsteigen) 2 möglichkeiten amol um 16:12 in villach weg und um 18:45 in hof an, oda um 18:11 in villach weg und uma 23:00 in hof an!!!!
wie mochtsn des!? i warat jo für 16:12 - do is wenigstens noch hell folls ma usn verirrn!*gg*

@isi: i bin grod dabei mir bei e-bay a p!nk t-shirt zu ersteigern!

luv @ll

- und holländer!!
(c) nigel powers

isi-cheezy Offline

19.07.2004 10:53
#11 RE:[ReVIeW] Antworten

naaaaaaaa schlotte! du foast gonz normal nach salzburg hbf und von do gehn donn eh die markierten shuttlebusse zum festivalgelände weg! oder ihr fahrts mitn taxi - des kostet natürlich 25 eutsch! da bus kostet nix!

also wenns eich do verirrts, donn kriagts ka bier oder sonsitge drogen

!fickt das system!

kosche Offline

19.07.2004 10:57
#12 RE:[ReVIeW] Antworten

@ sister: i muas schaun wonn i fohrn konn, normalerweise geht sich der 16:12er nit aus! i kumm jo erst um 5e von klogenfurt ham! eventuell konn i früher gehn, was oba noch nit!

also, es woa fost de gonze klass ausser de wos im auslond san, achim, corinna, ponta, martina und co.!
donn woan noch larissa mit onhong, da krainer mit piero, de teresa mit ihrer freindin der wos de kniascheibm ausa ghupft is und da bernhard! i hoff i hob kan vagessn!

schmatzale

schlotti Offline

19.07.2004 11:03
#13 RE:[ReVIeW] Antworten

jo de toni, luki, sabsi, du!! i kumm mit ana freindin..und bertram und stefan san de gödi repräsentanten!! ;-)
jo seg ma eh..oba wenn do echt markierteshuttlebuse fohrn [an dieser stelle liches prost an die isi]is des eh wurscht ob ma mitn späteren fohrn!! ma des werd ka village mehr des werd a richtige großstodt wern!!*hihi* ma i wer xtra a so a "bier(haupt)platz" schild bastl ..und a ortstafel brauch ma a!!*ggg* und de isi muass umbedingt alles absperrn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dafür lass i eventuell meine p!nk sachen @ home!!
oba kosche fohrma nochan schon zom am do. obend oda!?
luv @ll

- und holländer!!
(c) nigel powers

isi-cheezy Offline

19.07.2004 11:05
#14 RE:[ReVIeW] Antworten

sicher, des ís ka problem!

aber wennst is pinkleiberl mitnimmst, dann kriagst a einreiseverbot in unsa stodt!!!!

!fickt das system!

isi-cheezy Offline

19.07.2004 12:11
#15 RE:[ReVIeW] Antworten

hey schlotti!

wennst di schon amol aufs frequency vorbereitn willst solltest da den bericht (frequency 03)von an freund von mir durchlesen! der is genialst!

http://www.lyrics-underground.com/daten/...-15-08-2003.htm

!fickt das system!

Seiten 1 | 2 | 3 | 4
 Sprung  
Xobor Forum Software von Xobor.de
Einfach ein Forum erstellen
Datenschutz