so da außa uns kana da is: Dir einen wundertollen und besten Morgen, ISI!!! ka ahnung was die anderen so auffian... Jedenfalls geht des so seit du wegbist... hmm... aber de kennen doch nit mehr zum Tuan haben, als vor deim Urlaub - mysteriös!!! §$§$§$§$§$§$§$§$§$§$§$§$§$§$§$§$§$§$§$§$§$§$§$§$§$§$§$§$§$§$§$§$§$§$§$§$§$§$§$§$§$§$
noch 10 mal aufstehn... pfoa na... nananana i hab nit frei - und zum tun hätt i eigentlich immer was nur jetz mach i grad a forum-pause!! wie lang hast du jetz freighabt?!
2 wochen! aber des war viel zu wenig! es is afoch so schnö vorbeigongan!! blöd dass die sinnlosen stunden so zach vorbeigehen und die wirklich schönen so dahinhuschn
glab i da, weil die zeit vergeht so oder so total schnell... pfiju und weg war da sommer... stimmt, aber so im nachhinein sein die sinnlosen arbeitsstunden a so dahingrast...
stimmt schon, aber wann war denn heuer richtig sommer??
das erinnert mich an ein tocotronic lied: "es ist klar, ich hab noch nie so viel gedacht, doch irgendwann hatte ich mal mehr gelacht! Zum beispiel letztes jahr im sommer!!!!!!" hihi, wunderschönes lied!
jojo, lossts mi glei allan! donn unterhalt i mi hoit mit mir selber!!
"hallo isi, wie gehts da denn?" "guat danke und dir?" "na mir gehts vui schlecht!" "wieso? komm schon, erzähl mir deine sorgen!" "na, des wü i da net erzählen!" "ach geh! bin doch dein freund!" "hmmmmm, wennst manst: das frequency is vorbei! und die gebliebenen depressionen wolln net vergehen!" "wieso host denn depressionen?" "weils net so wor wie des im vorigem jahr!" "jo aber voriges jahr wars perfekt!es wird nie wieder so werden!" "jo deswegn man i jo! deswegn hob i depressionen!" "geh saufn!!!!!!" "ok!"
hmmmm, i bin voriges jahr a in depressionen gfallen, aber nur, weils so schön war! heuer hat sich alles gegen mich verschworen! vor allem das wetter! normalerweise wärs mir ja wurscht gwesn, aber wenn i krank wordn wär, dann hätt i ja net arbeitn gehn können!! ach es war ja net ois scheiße! der freitag zB war hypermegagenial! aber dann kam ja noch der samstag! und der hat mir in den arsch getreten und dann kamen noch andere sachen dazu: meine schuhe, meine männer , mein sonnenbrand, ...... und noch viel mehr!
deine männer?! sonnenbrand?! i hab gedacht es hat gregnet?! Legen sich de Depressionen wieder - oder muss i jetz in windeseile die schul fertig machen, Psychologie studieren, a Praxis aufmachen, a Couch kaufen und dich therapieren?!?!
aber i wär so gern dort gwesen ... Seeed, Patrice und so... hach... seufz...
jo männer, de gschicht möcht i do net weiter erläutern, i sog nur "beschiss"! sonnenbrand: freitag hat ja den ganzn tag voll die sonne obaghazt! do hob i dann eingschlofn und dann hat mei linker fuß ausgschaut wie von an schwein!
des mit da couch wär gor net amol so a schlechte idee! aber i glaub, i werd a allan damit fertig! kommt zeit, kommt rat oder die zeit heilt alle wunden oder nach dem regen kommt die sonne (jo des passt recht gut)
i hätts gmacht... aber i bin froh das i ma den anstrengenden weg zur eigenen couch ersparen kann, weil so kann i wenigstens noch im september das genießen und erleben wofür wir eigentlich sommerferien haben...