*looooooooool* aso du manst ES mit nur ana unterwäsche! muasst jo glei sogn!
ma jo i was i bin voll de kl. luschn obas wos verlongst?? i bin jo erst 10!!!!!!!!e ..i kenn de isetta nit oba i kenn sei cousine!!!!
he mami wast wos...*hrhr* de yasi (wast eh de ane irre wos so oooooobairr locht..wos gleich wie i bzw. da steven) hot irgendwen um mei nr. ongebettelt und schreibt ma imma voll und will was trinken gehn etc. *volle angst hab*!!was halt ma denn davon!?????
wer hot des werfahren? alle alle deine alle wien alle freunde? jo und??? wos hom se gsagt doss du schon so jung mami wordn bisT=? +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
jaaaaaaaaaaaaaaa das mach ma xtra für di isy-cheesy!! am samstag mahc ma dann de offizielle frequency one week after show party!! ..uuups do follt ma eni des hob i jo sowieso schon ausgmocht mit de menschen am hauptplotz!wurscht! de solln senre arschlan zu uns bewegen..oba eigentlich kumm ma eh früher oda später..SPÄTER in2se city!!! aslo isi hopp auf!!!! +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
du checkst echt gar nix mehr: DIE ISI BRAUCHT EXTRAWÜRSCHTE WEIL SIE AM SAMSTAG ZU ANA PARTY, STATT MIT UNS SICH NIEDAZULASSN!!!
de is eh liab - die yasi jetz - wo liegt das Problem?!?! ihr seids eich äußerlich ziemlich ähnlich, aber irgendwann wachsns eh alle zam (siehe heinz fischer und sei olte)
ach de ham mi nit ernst gnommen, weil des tut eh niemand (und schon goa nit wenn i sowas von mir gib)
du checkst echt gar nix mehr: DIE ISI BRAUCHT EXTRAWÜRSCHTE WEIL SIE AM SAMSTAG ZU ANA PARTY, STATT MIT UNS SICH NIEDAZULASSN!!!
de is eh liab - die yasi jetz - wo liegt das Problem?!?! ihr seids eich äußerlich ziemlich ähnlich, aber irgendwann wachsns eh alle zam (siehe heinz fischer und sei olte)
ach de ham mi nit ernst gnommen, weil des tut eh niemand (und schon goa nit wenn i sowas von mir gib)
na i glab des geht sich bei mir nit aus... aber sonst musst mit den anderen redn, mir wär des we vor da schul, oder des davor viel, viel lieber...
@tinschn: wenns da gfollt - mir gfollts nit, weil i des zu vulgär find und außerdem wenn dann ane zu dir kummt, ziagst donn nit den schwanz ein?! (mama.doc)