so i will jetz irgendwas sinnloses schreiben, und i glab des passt da am bestn eina...
isi wie gehts euch zwa heut?!?! im moment bist zwar a nit da, aber du kommst sicher wiiiiiiiiiiiiiiiieder!!!
eins ist klar: mir ist langweilig, mir ist langweilig, mir ist langweilig ohne dich, ohne dich, mir ist langweilig, sterbenslangweilig, mir ist langweilig ohne dich, ohne dich ist mir langweilig.
womit ma wieder bei -name your favourite lyrics- wären...
"uns gehts guat!" "abgesehen von der zwiespaltigkeit -hehe-" "heit is echt nichtsssss los!" "na überhaupt nix!" "do hom jo analphabetn beim lesn no mehr spaß!" "oder veganer beim fleischessn!" "geh bledsinn ....!" "na wui stimmt schon!" ".....grrrrrr"
tia maria, weil des kannst selber dosieren und mit frischer und echter Kuhmilch mixen und des schmeckt anfoch viel geiler, weils nit so - i waß nit - abgstandn schmeckt...
"tia maria? hob i no nie ghört! du etwa?" "na, aber des hört sich an wie de ane schauspielerin von relic hunter!" "hihi, jo stimmt!" "i mog aber ka kuhmilch!" "sicher, mit alk schon!" "ajo stimmt!" "he eli, wir könnten a a melonenbowle mochn!" "jo dort gibt sicher leckere melonen!!!!!!!!"
aber i glab des wert dann auffällig, wenn ma da mit alk, melonen (gibts de im Oktober noch?!) und was a immer noch, bei da gastmami und beim gastpapi auftauchn?? aber eigentlich is uns des wurscht!!!
wie trinkst du dein kaffee, wennst ka milch trinkst??
anscheinend arbeitet ka sau mehr! wie lang hastn du noch? nur mehr de wochn? ma i bin i a voll miad und mir is voi koit! aber wenn i netamoi meine finger beweg, da schlaf i ein!!
na bis zum 31. noch 3 mal mi aufraffen, mir die morgenmufflign-gsichta da wiena anschaun, mi von wildfremden, zur arbeit eilenden mitbürgern rempeln und zur seite stoßen lassn...
und dann: feeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerieeeeeeeeeeeeeeeeen - ich kooooooooooooooooooooooooooooooooooooommeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee - heeeeeeeeeeeeeeeeheeeeeeeeeeeeeeeeeheeeeeeeeeeeeeeeeeeheeeeeeeeeeeee
Natürlich! Meine Eltern fahren am Freitag in der Früh ins Burgenland!!!!JUHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU! Bis Sonntag am abend! GENIAAAAAAAAAAAL!!!!!1
Freitag am Abend gibts dann fette Hittnparty mit ca. 50 bis 100 Leute, weil mein bester Freund und noch 2 Freunde von mir geburtstag gehabt haben.
Am Samstag hob i a boa Leute zum Pizzaessn eingladen. Den Abend werd i ganz gmiatlich mit meiner Schwester, deren Freund und noch jemanden verbringen. Do bin i ma aber noch net ganz sicher. Vielleicht geh i a furt oder i schweiß mi daheim voll nieder -harharharharhar-
Meine Eltern (eigentlich papa und stiefmutter in spe) sind des wochenende auf a Hochzeit eingladn... also von samstag vormittag bis sonntag abend!!!!!!!!
Freitag geh i auf die Geburtagsparty von am freund (zur zeit ham voll viel leit geburtstag) und für samstag hab i noch nullo pläne, vielleicht daheim mit freunden, oda bei wem andas oda stadt, ach noch echt nullo ahnung!!